Re: Dysk UltraDMA + Windows i DOS

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Sat 09 May 1998 - 16:28:27 MET DST

On 1998-05-08 dune_at_panda.bg.univ.gda.pl said:

>support :) Jak _odpowiednio_ zapłacisz... owszem :)
>Ale powiedz mi, ile musiałbym zapłacic aby NIE OGLĄDAĆ: ntfa, win
>95 i całej tej wesołej kompanii???? :)

Jak bys sie okreslil co chcesz na komputerze
_robic_ to na pewno daloby sie to wyliczyc
i dla darmowych systemow + komercyjne oprogramowanie
i dla systemow komercyjnych z oprogramowaniem.
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz
P.S. Jak juz pisalem na moim domowym sprzecie
nigdy nie bylo MSDOS ...

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive