Problem Abit

Autor: Arek Dulemba (dulek_at_ruby.kari.put.poznan.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 12:29:52 MET DST

Czesc

Posiadam płyte Abit TX 512 ( bezworkowa ) z procesorem Intela 233
i mam następujący problem.

Jeżeli ustawię w Biosie taktowanie 150 MHZ wszystko jest ok.
Ale jeżeli przestawie na 233MHZ to w momencie instalowania np windowsa95
wyskakuje blad
rozpakowania zbioru .pak (czy jakis inny :))
Plytka jest na pewno dobra, a podobny problem mam z każdą inna
instalacją.
Problem pojawia się tylko przy instalacjach...wszystko inne chodzi ok
Moze musze ustawic jakis szczegolny parametr w biosie

Czy kto z szanownych grupowiczów pomoże mi ????

mailto:dulek_at_ruby.kari.put.poznan.pl
http://friko.onet.pl/sz/dulus