Re: Pytanie o płytę

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 12:25:07 MET DST

Dnia 8 May 1998 19:51:04 +0200, surgeon_at_box43.gnet.pl (Jacek
Dabrowski) napisał:

>Sterowany przez plyte, czy moze napisales jakis program,
> w ktorym piszesz "3009" i kreci sie z taka predkoscia ;-))
Chcialbys :)

Kup sobie EISCA FAN, do niego dodaja taki programik w ktorym zdaje sie
mozna w miare duzo sobie poregulowac...

I w ogole to pamietajcie: "Overclocking? have fan!"

>Napisz cos wiecej !
Niestety - zadnych rewelacji nie bedzie - najwzyklejszy potencjometr,
nawet bez kulturalnej galki (bo nie mialem akurat pod reka, a ten byl
za darmo) - ustawienie zmieniam przy pomocy srubokreta.

Wbrew pozorom - to sie przydaje. Wiatraczek-armata po zainstalowaniu i
odpowiednim ustawieniu tegoz jest sporo cichszy, a radiator nadal
zimny. Trzeba tylko uwazac, bo moc spada kwadratowo przy liniowej
zmianie oporu ie. wstawiajac szeregowo opor rowny oporowi wiatraczka,
natezenie maleje 2x i takoz napiecie - moc spada 4x.

>Pozdrowienia
Nawzajem!

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/