Re: Midi ......

Autor: Arkadiusz Soroka (ipitaa_at_cc.uni.torun.pl)
Data: Sat 09 May 1998 - 00:25:38 MET DST

At 13:12 5/5/98 +0200, you wrote:

>Tak w zasadzie, to do takiej zabawy sluzy profesjonalistom CUBASE w
>odmianach przeroznych : XT, VST itd.
>

>|*Roger*|

Tak w zasadzie, to do takiej zabawy sluza profesjonalistom edytory w
odmianach przeroznych: FINALE, ENCORE i kilka innych bardziej prymitywnych.
Przeznaczenie CUBASE'a jest zgola inne.

Pozdrawianko!

Arkadiusz Soroka
Instytut Procesów Informacyjnych Toruń
ipitaa_at_cc.uni.torun.pl aas_at_priv.onet.pl