Re: Odp: Nagrywanie muzyki

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 10:24:11 MET DST

> Ja nagrywałem audio na niebieskich i zielonych, na złotych nie
próbowałem
> (Verbatim, BASF, TDK), odtwarzacz nie pluł się. Może mam odporny
sprzęt...

To faktycznie zalezy od odtwarzacza.Nagrywalem na najtanszych plytach ze
zlotym spodem(takie smieszne BTC z makro), i moja Fonica CDF 103R widzi
bez problemu, a ktorys Technics nie widzi. Objawy sa takie, ze rozpedza
i zwalnia, rozpedza i zwalnia....i stwierdza ze nia ma plyty.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?