Re: brak 1 pixela a gwarancja

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 11:01:40 MET DST


> master_at_katowice.elbacsb.com.pl (milosz danielewski) wrote:

>> Wymieniaj tak szybko jak sie da. Placiles za monitor ze wszystkimi
>>pikselami a nie tylko z niektorymi. Reklamowalem raz taki monitor i
>>bezczelny facet w Vobisie zapytal sie mnie czy przez lupe kineskop
>>ogladalem. Awantura, ktora potem nastapila przekonala go, ze klient ma
>>zawsze racje...

> Nie ty pierwszy spotykasz sie ze skrajnym chamstwem VOBIS-u. Kolega
> kupil u nich monitor, ktory w lewym dolnym rogu mial ewidentne
> przebarwienie, co wprawdzie pod Windows95 nie bylo tak dobrze widac
> (okolice "Start") ale wyswietlajac jednokolorowa plaszczyzne - widac
> bylo od razu. Na 2 tygodnie przed koncem gwarancji (ale przeciez nadal
> na gwarancji) zaniosl w koncu do reklamacji. Goscie wzieli, potrzymali
> 3 tygodnie, oddali - i NIC nie zrobili (o czym go nie poinformowali).
> Wiec wrocil znowu do sklepu, a tam facio na niego, ze chce od nich cos
> wyludzac! (sic!) Po karczemnej awanturze kumpel wzial monitor i od
> tej pory z dala omija wszelkie pseudo-sklepy z szyldem VOBIS.

Popieram. Ostatnio jak bylem w Vobisie, to zanim zdazylem w pelni wejsc
do srodka , wyleciala babka i wydarla sie na mnie , Niech pan zamknie
drzwi !. Chociaz musze przyznac , ze reklamacje monitora zalatwili bez
wiekszych problemow..

Pozdrowienia

**********************************************************************
Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
**********************************************************************
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:15:11 MET DST