Chaitech + HP855 = ?

Autor: A&J (aga206_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 08 May 1998 - 11:25:28 MET DST

Ludzie pomozcie !!!!!
Jakis czas temu walnela mi sie plyta glowna i nadszedl czas na wymiane
Zdecydowalem sie na chaintecha 5TDM i od tamtego czasu mam klopoty ze
sprzetem
A mianowicie w przypadku gdy odpalam sprzet przy wlaczonym HP855 wtedy jest
cisza i nie slychac nic oprocz szumienia wentylatora, nie startuje nawet
BIOS
Ale gdy tylko wylacze HPeka (nie musze odcianac go calkowicie od sieci -
wystarczy POWER) i odpale sprzet - problemy ustaja
moze to jakies problemy z napieciem ???......zupelnie zglupialem

I jeszcze drugie pytanie:
jak podlaczyc malego floppa inaczej niz przez standardowy port na plycie
(prawdopodobnie walniety - ale to na innym komputrze)

Dzieki wielkie za wszelkie odpowiedzi
aga206_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl