Re: probleem

Autor: Chriss (chriss_at_cut.it.kki.net.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 23:40:49 MET DST

>Najpierw spróbuj uruchomić scandiska, a później defraga. Może pomoże.

Probowale ale nic to nie zmienilo, ale odkrylem chyba przyczyne.
Robilem pozadki aby jeszcze zwiekszyc wolne miejsce na partycji C
zrobilem wolnego 750MB zresetowalem komputer i po zaladowaniu windowsa
sprawdzilem ponownie. Ku mojemu zdziwieniu z 750MB wolnego ucieklo mi gdzies
500 MB bo komputer wylazal wolne miejsce 250MB, niewiem jak to sie stalo czy
moze zrobil z reszty pamiec wirtualna i dlatego ucieklo, ale praca komputera
zbytnio sie nie zmienila nadal pracuje wolno.
Pozdrowienia

--
Piotr Krystosik (Szczecin)
irc: Fazi ICQ: Sand UIN 7284196