Re: RABAT POLIGRAFICZNY

Autor: Marek Brzozowski (marek_brzozowski_at_ilim.poznan.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 13:23:57 MET DST


Tomasz Nowicki wrote:
>
> gawarim otwartym tekstem - aby moc dac klientowi 1500 pln rabatu, trzeba o
> tyle wlasnie zmniejszyc swoj zysk. Czyli, aby wyjsc przy tym na swoje, zysk
> wyjsciowy musi byc "nieco" wiekszy, chyba ze robi sie promocje z lekkim
> dumpingiem, aby dac konkurencji po pecinie :-). Przy druku kilkudziesieciu
> tysiecy nalepek po 5 groszy, no niech kazdy sobie policzy... Zalozmy
> naiwnie, ze zysk na sztuce jest 1 grosz polski. A wystarczylo napisac, ze
> maksymalny upust 1500 pln i nikt by sie nie dziwowal
> Tomasz Nowicki
Czesc Tomku!
Tak generalnie chodzi tu o to, aby tematy te caly czas wisialy w
usenetowym powietrzu, a nie o zadne szczegoly, ktore i tak targuje sie
potem z klientem.
Zadnego klienta nie interesuje przeciez jakas lokalna wojna dumpingowa.
Dumping to zabiegi krotkowzroczne, jednorazowe. Chyba, ze nadjezdzaja
potentaci ,,z daleka'', ale to juz cos calkiem innego.
Z powazaniem - Marek



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:15:00 MET DST