Re: brak 1 pixela a gwarancja

Autor: Grzech (grzech_at_mail.ct.com.pl)
Data: Thu 07 May 1998 - 08:51:48 MET DST


Przemyslaw Mikosz <przemekm_at_writeme.com> napisał(a) w artykule
<3550DDBE.F1586467_at_writeme.com>...
> > > zauwazylem niedawno, ze nieswieci mi sie jeden
> > > pixel mniejwiecej na srodku ekranu
> > > Niby nic ale jakos ciagle to zauwazam
> >
> > Nie jestes jedyny. Philips Brillance105 u mnie w pracy tez to ma.
> > Poza tym widzialem tez Daewoo z identyczna wada.
> Tez tak mialem w monitorze NEC XV15+
> Zauwazylem to 1-szego dnia po zakupie.
> Na 2-gi dzien monitor wrocil do sklepu a ja dostalem
> nowy egzemplarz pozbawiony tej wady.
>
> >
> > > Czy w zwiazku z tym moge sie ubiegac
> > > o wymiane monitora na nowy?
> >
> > Hmmm.... nie mam pojecia. Moj szef uznal, ze nie ma o co
> > sie klocic. Prawde mowiac, ten pixel na Philipsie jest niemal
> > niezauwazalny i w niczym mi nie przeszkadza, a pracuje przy
> > grafice.
> Ja sie ubiegalem wymiany i dostalem to co chcialem :-)
> [..]
>
Wiesz Przemek, ty handlujesz sprzetem na codzien wiec jak idziesz do
znajomych to zalatwisz sprawe, a taki zwykly smiertelnik to co ma zrobic.

To jest tak jak ostatnie niektore firmy daja gwarancje nas dyski -
bady do 1% powierzchni nie sa uznawane.

Co do monitra to zalezy od upierdliwosci sprzedawcy, jak bedzie gosc z
jajami to mu wymieni. (ja bym wyminil :))) a TY ??

pozdrawiam wszystkich, Grzech



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:14:59 MET DST