Re: SDRAM ?

Autor: Zbigniew Klos (zklos_at_lucent.com)
Data: Thu 07 May 1998 - 08:39:17 MET DST

Jacek O. wrote:

> Cześć .
> Mam prośbę , co oznacza taka linijka pojawiająca się w ramce biosu podczas
> jego startu " SDRAM at Row (s) 0 1 2 3 "
>
> z góry dziękuje.
> ps. bardzo bym prosił o kierowanie odpowiedzi na listę gdyż aktualnie mam
> problemy ze skrzynką.

To oznacza w ktorych wierszach adresowych umieszczono pamieci SDRAM. Wynika z
tego, ze masz dwa dwustronne DIMM'y (jeden DIMM z kosciami po dwoch stronach
zajmuje dwa wiersze).
Nie jestem tego w 100% pewny ale to raczej tak.
U mnie pokazuje sie, ze mam SDRAM w wierszach 2 i 3 (mam jednego DIMM'a 32MB).
Wczesniej mialem dwa jednostronne SIMM'y EDO (po 16MB) i BIOS pokazywal mi EDO
at Row (s) 0
Potem (krotko) mialem dwa dwustronne SIMM'y FP (po 8MB) i BIOS pokazywal mi FP
at Row (s) 0 1

| ZBIGNIEW KLOS             |  Lucent Technologies Poland S.A. |
| Feature Test group        |  Grudziadzka 9/13                |
| e-mail: zklos_at_lucent.com  |  85-130 Bydgoszcz                |
| phone: +48 52 349 1423    |  POLAND                          |