Re: brak 1 pixela a gwarancja

Autor: Marek Monikowski (monikom_at_widzew.net)
Data: Wed 06 May 1998 - 23:41:46 MET DST

Dnia 6 May 1998 19:59:26 GMT, "Bojar" <pibojar_at_priv.onet.pl> napisal:

[...]
> zauwazylem niedawno, ze nieswieci mi sie jeden
> pixel mniejwiecej na srodku ekranu
> Niby nic ale jakos ciagle to zauwazam

Nie jestes jedyny. Philips Brillance105 u mnie w pracy tez to ma.
Poza tym widzialem tez Daewoo z identyczna wada.

> Czy w zwiazku z tym moge sie ubiegac
> o wymiane monitora na nowy?

Hmmm.... nie mam pojecia. Moj szef uznal, ze nie ma o co
sie klocic. Prawde mowiac, ten pixel na Philipsie jest niemal
niezauwazalny i w niczym mi nie przeszkadza, a pracuje przy
grafice.

> Ps. Czy jest to wada postepujaca tzn czy pojawi sie wiecej takich
> nieswiecacych czy produkcyjna ?

Wg mnie to wada produkcyjna: po prostu nie wykonano jednego
otworu w masce.

Chetnie przeczytam wypowiedzi innych grupowiczow.
pozdrawiam.

--
* Marek Monikowski.
* monikom_at_widzew.net