Re: RABAT POLIGRAFICZNY

Autor: Marek Brzozowski (marek_brzozowski_at_ilim.poznan.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 19:02:26 MET DST

Jakub Jewuła wrote:
> Za projekt etykiety i wyciagi liczycie srednio 1500zl?
> Niezle:)
> Jakub Jewula
> studio QbA e.mail: biuro_at_studio-qba.com.pl
> Marek Brzozowski napisał(a) w wiadomoœci: <35508B8C.6376_at_ilim.poznan.pl>...
Jakubku kochany - czytaj uwaznie te newsy w pl.biznes i nie rob rabanu
przy klientach -
bo to powazne sprawy - ten cybermarketing...
Zeby dac w prezencie klientowi 1500,- zl trzeba sie niezle pogonic
najpierw z projektem graficznym, a potem z naswietlaniem klisz na
wczorajszy z reguly termin. Projekt graficzny z prawdziwego zdarzenia
wymaga pracy rzeczywistych artystow plastykow, a nie domoroslych
grafikow np. z 1-rocznym doswiadczeniem na komputerze. Natomiast sredni
naklad etykiet wielokolorowych to jakies 200 000 etykiet np. na sloiki
warzywne. Czy jeszcze Ci opowiadac o poligrafii, czy wszystko juz jasne?
Ja jestem przygotowany do kazdego happeningu otwartym tekstem... Z
powazaniem - Marek