Problem z UDMA (Seagate 1.7 + plyta VP3)

Autor: Grzegorz Zak (gzak_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 18:32:47 MET DST

    Mam pewien problem.
Mój twardziel (Seagate 1.7 UDMA) nie chce chodzić w trybie UltraATA. Mam
płytę kompatybilna z tym standardem (Lucky Star 5VP3 z Apollo VP3). Po
zainstalowaniu i uaktywnieniu driverów pod WIN95 (a takowe dostałem z płytą)
dysk przestaje przekazywać dane, lub robi to niesamowicie wolno (System
WIN95 ładowal się ok. pół godziny) i przy okazji zazwyczaj uszkadza mi plik
rejestru. Dysk pracuje tylko w trybie PIO-4 i wyciąga ok. 3,5 MB/s , ale
według testów w Chip'ie powinien wyciągać w trybie UDMA co najmniej 5 MB/s.

    Jeśli ktoś podejrzewa gdzie może tkwić problem BARDZO PROSZĘ O POMOC.

Grzegorz Zak
gzak_at_friko.onet.pl
Sandomierz 98.05.06