Re: LaTeX poszukiwany

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 17:37:49 MET DST

Witam i pozdrawiam

Janek <rj167250_at_zodiac2.mimuw.edu.pl> wrote:
> Pilnie potrzebuje programu LaTeX dla DOS.
> Nie wiecie moze gdzie moge go znalezc ( najlepiej w Polsce ) ?
> Niestety musi to byc koniecznie LaTeX a nie jakas inna wersja TeXa,
> zaden EmTeX czy MikTeX ( te mam ).

LaTeX to zbiór makr TeX'a (takiego języka programowania) ułatwiających
skład tekstu - coś jak OWL lub MFC dla C++ i Windows.
emTeX, MiKTeX, teTeX, OzTeX itd. to implementacje TeX'a na różne platformy
(DOS, Win95, Unix, Mac) zawierające TeX, LaTeX, AMSTeX plus narzędzia.
Wszystkie leżą na sererze GUST'u (Grupa Użytkowników Systemu TeX)
ftp.gust.org.pl (www.gust.org.pl).

Grzegorz Gierlik