Re: monitory multimediale

Autor: Marek Nastkiewicz (kane_at_.mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 15:33:33 MET DST

Tomasz Bergier <tbergier_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote:
: Przymierzam sie do kupna jakiegos monitora 15" z wbudowanymi glosnikami,
: najprawdopodobniej Belinea 105076 lub Deawoo 1509b (w kazdym razie ta klasa
: cenowa).
: Jestem ciekawy wrazen ewentualnych uzytkownikow, przede wszystkim chodzi mi
: o wplyw glosnikow na obraz, zwlaszcza po paru miesiacach uzywania.

Od ponad dwoch miesiecy mam Belinee i nie zauwazylem zadnego wplywu
glosnikow na ekran. A tak wogole to polecam Ci ten monitor a odradzam Daewoo.
Glosniczki sa calkiem niezle (oczywiscie to nie glosniki od wiezy), ladny,
ostry obraz. Maks. odpalalem 1024x768x85Mhz i obraz byl swietny (a na Daewoo
1509b1 kumpla juz sia nie da tak odpalic, juz w 800x600x85Mhz traci na
ostrosci).

pozdrawiam

Marek Nastkiewicz
kane_at_mat.uni.torun.pl