Re: Turbo jako suspend cd.

Autor: Alex B (abereza_at_usaembno.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 10:11:07 MET DST

"R. Żyłła" wrote in message
<3.0.5.16.19980505173454.25371322_at_ck->>>Panowie, wiem, ze to niby
jasne, ale czy na pewno do "Suspend" ma byc
Reset)? To

>Radek, ty nie o urodzie gadaj tylko powiedz czy wlacznik suspend
> ma raz dac impuls do BIOSa, zeby ten zrobil operacje suspend
?

> Oraz powiedz czy jak ten wlacznik bedzie mial podtrzymanie
> to czy przez niego nie bedzie lecial zbyt dlugo prad ?
>
> Czy ciagle zwarcie "suspend" pozwala na obudzenie sie
komputera ?

> Czy jak komputer dostanie jakis sygnal do obudzenia
> i jednoczesnie ma zwarty wlacznik suspend to od razu
> spowrotem zasnie czy ewqentualnie wpadnie w stan "migotania
komór" ??

Z praktyki: w moich Asusach (T2P4 i TX97) podlaczone sa (w/g
instrukcji) klawisze TURBO jako SUSPEND i wszystko dziala OK.
Trzeba po prostu wlaczyc i wylaczyc, a komputer "zapada w sen
zimowy". Nacisniecie jakiegokolwiek klawisz klawiatury go budzi.

Alex Bereza

Information Systems Center *** U.S. Embassy Warsaw
work: abereza_at_usaemb.pl
home: abereza_at_friko3.onet.pl