Re: Master i slave

Autor: Jacek Soja (jack_at_complex.com.pl)
Data: Wed 06 May 1998 - 06:14:29 MET DST

Połącz dwa twarde do kupy na jednym złączu, a CD na drugim jako samego.
Będzie to wyglądało:
Primary master c: (twardy1)
Primary slave d: (twardy2)
Secondary master CD

Pamiętaj o ustawieniu jumperów
opis w instrukcji dysku lub na samym dysku.

Pamiętaj również o ustawieniu w Setup Bios.

Mariusz Pater napisał(a) w wiadomości: <6iihmq$k40$1_at_info.nask.pl>...