Re: Jaka plyta glowna?

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 18:11:39 MET DST

Mariusz wrote in message <354F0F4D.97E1645A_at_pkp.wroc.pl>...
>Czesc.
>Szukam dobrej plyty glownej.

...a kto nie szuka? ;)))

>Zastanawiam sie nad Abit - TX5 - cena z vat 420zl.
>Czy oplaca sie?
>A moze SOYO z TX-em?

Ja osobiscie mam Soyo z TX-em i jestem bardzo zadowolony. Wogóle komputer
mam tak skonfigurowany, ze Winda mi sie praktycznie nie wiesza (czyli plyta
nie jest zla).
Jednak koledzy na liscie pisali o awaryjnosci (trafil mi sie dobry
egzemplarz - vide Polonez ;)) tych plyt.
No i jest jeszcze jedna rzecz która powinienes wiedziec - ma tylko 75MHz
(przynajmniej oficjalnie), ale na nich dziala stabilnie (u mnie
przynajmniej). Poza tym ustawienia procka ustawia sie DIP'ami, jest dobrze
wykonana, ma fajna (przejrzysta) instrukcje i ma niezle rozmieszczone
elementy.

Pozdrawiam,
Wit Witerski - gsmwit_at_atcom.net.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://gsmwit.atcom.net.pl
WoWoFoN fajny jest! (popieram tego botka!)