Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Krzysztof Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 12:18:38 MET DST

Informacja dla specjalisty Tomasza Jarmota:
DIMM 168pin sa EDO!!!!!!! a takze FPM, ECC, EDO/ECC.

KaPeS

Tomasz Jarnot napisał(a) w wiadomości: ...
On Mon, 4 May 1998, Marcin Skura wrote:

> [...]
Dlaczego -

> Nie śledzisz wątku, z czego wnioskuje, że na newsach znasz się
> niewiele ;> A pytanie było skierowane nie do ciebie ;(

Sledze ten watek bardzo dokladnie. Postawiles pytania calkiem powaznie, a
argument ze byly nie skierowane do mnie jest chyba nie na miejscu skoro
pusciles to na liste dyskusyjna. Powiedziec ci dlaczego twoje pytania sa
tendencyjne ? Po pierwsze - gosc wspominal, ze na plytach w Optimusach sa
karty Yamaha. NA PLYCIE. Wiec skad pytanie czy to jest ISA, czy PCI ? Cos
nie doczytales wacpan. Chyba niedokladnie sledzisz watek. Nie podkreca sie
plyt glownych, tylko procesory. Plyty glowne mozna co najwyzej puscic na
okreslona czestotliwosc. RAM DIMM to jest to samo co SDRAM. Nie ma DIMM
EDO. BIOS do karty muzycznej ? Jeszcze takiego czegos nie spotkalem. To
chyba tyle z powazniejszych potkniec. Dalej uwazasz ze nie znam sie na
newsach ?

jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl

  TELNET IN PEACE ...