cua1(com2) i trzy karty sieciowe =problemy

Autor: Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 10:44:26 MET DST

Witam,

Czy ktos mi moze doradzi dlaczego jeden port szeregowy zle dziala
na linuxie (w dosie nie ma problemow).

Mam trzy karty sieciowe ktore uzywaja innych przerwan i adresow i/o
zatem nie ma problemow sprzetowych ( w czasie bootowania sie systemu
obydwa porty szeregowe sa wykrywane,ale pozniej gdy ogladam /proc/interupts
widze tylko jeden w /proc/ioports juz sa dwa).Myszka na pierwszym porcie
dziala dobrze ,jesli jest na drugim to jest rowniez prawidlowo wykrywana
(przez mouseconfig) ale nie dziala.W dosie dziala tak na pierwszym jak i na
drugim porcie szeregowym.

Czy ktos ma moze jakies sugestie ktore pomoga mi rozwiazac problemy???
Za wszystkie z gory dziekuje.

Piotr Roszkowski            |           roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl   |