Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Marcin Skura (xxxmskura_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 05 May 1998 - 01:55:28 MET DST

W dniu Mon, 4 May 1998 23:12:44 +0200, Tomasz Jarnot
<jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:

>Sledze ten watek bardzo dokladnie. Postawiles pytania calkiem powaznie, a
>argument ze byly nie skierowane do mnie jest chyba nie na miejscu skoro
>pusciles to na liste dyskusyjna.
OK, ale głównie do Dominika Jakuba Dobruchowskiego (jedyny z drugiej

>Powiedziec ci dlaczego twoje pytania sa
>tendencyjne ? Po pierwsze - gosc wspominal, ze na plytach w Optimusach sa
>karty Yamaha. NA PLYCIE. Wiec skad pytanie czy to jest ISA, czy PCI ?
Zgodnie z ogólną tendencją: przechodzenie kart dźwiękowych na pci. A
jaki masz kontroler IDE na płycie isa czy pci? Sprawdź w BIOSie.

>plyt glownych, tylko procesory. Plyty glowne mozna co najwyzej puscic na
>okreslona czestotliwosc.
Taki slang, myślałem, że wszyscy zrozumieją, ale waćpan nie zrozumiał,
że ja rozumiem... :-P żeby podkręcić proca, przy zablokowanym mnożniku
(tylko mi tego nie tłumacz) trzeba zmienić cz. płyty, a nie myśl, że
wszystkie płyty mają wyższe cz. niż np. 66Mhz.

> RAM DIMM to jest to samo co SDRAM. Nie ma DIMM EDO.
DIMM to moduł pamięci, może na nim być EDO jak i SDRAM (polecam wątki
o dimmach)

> BIOS do karty muzycznej ? Jeszcze takiego czegos nie spotkalem.
Gravis Ultrasound PnP (eprom)

>To chyba tyle z powazniejszych potkniec. Dalej uwazasz ze nie znam sie na
>newsach ?
>
>*********************************************************************
> jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl
>
> TELNET IN PEACE ...
I to by było na tyle, proponuje bicie piany, przelewanie z pustgo w
próżnę na priva. Dziękuje za (nad)aktywność ;> i życzę otwartości
umysłu i lekkiego pióra w kolejnych postach. Człowieku ulżyj sobie ;)
 Pisz do mnie na:
 mskura_at_friko2.onet.pl MojUIN:4220477
 !!!czyli usun xxx przed adresem!!!