Re: Horror "OPTIMUS a nieuczciwa konkurencja a ISO9001" - offtopic

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 23:53:43 MET DST

SBkompatybilne,

Dlaczego
Czyzby

> Sledze ten watek bardzo dokladnie. Postawiles pytania calkiem
powaznie, a
> argument ze byly nie skierowane do mnie jest chyba nie na miejscu
skoro
> pusciles to na liste dyskusyjna. Powiedziec ci dlaczego twoje pytania
sa
> tendencyjne ? Po pierwsze - gosc wspominal, ze na plytach w Optimusach
sa
> karty Yamaha. NA PLYCIE. Wiec skad pytanie czy to jest ISA, czy PCI ?
Cos
> nie doczytales wacpan. Chyba niedokladnie sledzisz watek. Nie podkreca
sie
> plyt glownych, tylko procesory. Plyty glowne mozna co najwyzej puscic
na
> okreslona czestotliwosc.

Wiele razy bylo to juz walkowane , wiec powiem jeszcze raz:

DIMM ( Dual In Line Memory Module) jest rodzajem slotu na pamiec a nie
pamiecia. Typy pamieci to SDRAM , EDO RAM , FPM RAM

>RAM DIMM to jest to samo co SDRAM.

Niekoniecznie

> Nie ma DIMM EDO

Bzdura.

. BIOS do karty muzycznej ? Jeszcze takiego czegos nie spotkalem.

Co nie znaczy ze nie ma.A karty muzyczne Plug&Play ?

> To chyba tyle z powazniejszych potkniec.

No comments

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?