Re: Jaki jest MAX transfer przez LPT

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 15:33:12 MET DST

Krzysztof Halasa napisał(a) w wiadomości: ...

>Zabezpieczac, to go zabezpiecza - w razie watpliwosci wystarczy sprawdzic
>dany posting. Tylko przypuszczalnie samo podszywanie sie jest malo
>prawdopodobne.

Zabezpiecza go tylko przed nim samym... JAK WIELU Z NAS sprawdza podpisy PGP
którymi on sygnuje swoje posty? A jak widzę PGP i kupę śmieci to zaprawdę
powiadam wam że tylko trafia mnie szlag i nie mam zamiaru niczego sprawdzać
i tak jest jak mi się zdaje z 99% listowiczów, widzą oni tylko list od AŁ
podpisany PGP, czyli z kupą śmiecia i wali ich to czy jest to prawdziwy
podpis czy skopiowany z któregoś z jego listów. Jest to mniej więcej tak,
jak z posłańcem posiadającym wspaniałe listy żelazne i glejty których mu
nikt nie chce sprawdzić, bo każdego wali czy to on czy nie on byle by miał
coś sensownego do powiedzenia - więc są one zbędne! Na takiej podstawie
uważam że go to nie zabezpiecza, wystarczy w wypadku prób podszywania
napisać, że to nie on napisał i JUŻ!

A co do podszywania to 200% racji, prawdopodbieństwo prawie żadne, tylko
śmieci więcej niż Komora Wilsona!

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)