Re: Cyrix=problem

Autor: Grzegorz Zdrojkowski - WT stud (zdroj_at_spam-off@ultra.cto.us.edu.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 13:21:31 MET DST

Sergiusz Mitin (sergium_at_ld.onet.pl) wrote:
A moze ktos by sie wypowedzial na temat cyrixow 233mhz mmx
moge taki kupic ale po tym coscie tu wypisali to juz sam nie wiem
grzesiek
Grzegorz Zdrojkowski | Dlaczego dobre filmy
zdroj_at_altavista.net | sa tylko wtedy, gdy
http://ultra.cto.us.edu.pl/~zdroj/ | sie musze uczyc ?!!

: The Habu Xorph napisał(a) w wiadomości: ...
: >Czy ktos ma (lub wie , gdzie zdobyc) jakiegos patcha do procesora Cyrix
: >MX200 MMX???
: >Prosze o pomoc w imieniu kumpla!
:
:
: A o jaki patch chodzi? Znanymi problemami Cyrix'ów są:
: 1. Mierna praca z trójwymiarową grafiką, szczególnie animowaną. Tu nie ma
: rady, ten typ tak ma i koniec.
: 2. Niekompatybilność z programami napisanymi w Kliperze, jest taki patch -
: nazywa się pipe_lupe albo coś w tym rodzaju. Jeśli o to chodzi napisz,
: poszukam. Nigdy tego nie używałem ale chyba gdzieś to mam.
:
: >Nie kupujcie Cyrixow!!!
:
: Nie rzucajcie pochopnych haseł...
: Właśnie taki procesor chodzi u mnie od grudnia. Nie powiem, że nie mam
: żadnych problemów z tą maszyną ale te co mam napewno nie są z winy
: procesora.
: Po prostu decydując się na taki a nie inny procesor trzeba najpierw się
: zastanowić co chesz robić. W wielu aplikacjach Cyrix jest bardziej wydajny
: niż odpowiedni Intel a kosztuje dwa razy taniej. Do większości standardowych
: aplikacji biurowych jest to całkiem rozsądna alternatywa Intelowskiego
: Pentiuma, nawet tego z MMX.
: Inna sprawa - gry... Ale tytaj zdecydowanie uciekam od dyskusji.
: --
: Pozdrawiam.
: Sergiusz Mitin
: sergium_at_ld.onet.pl