MIDy i nuty i moze program.

Autor: Slawomir Sidor (cwaniak_at_kis.p.lodz.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 11:19:09 MET DST

Witam.

Potrzebuje program lub cos innego co pozwoli mi z pliku MID wyciagnac
nuty. Najlepszy to bylby taki co pokazalby je na ekranie w formie zapisu
nutowego, gdyby pozwalal wydrukowac te nuty to byloby pieknie i kolorowo.

Od biedy moglby byc taki co podczas odgrywania pokazywalby ktore klawisze
klawiatury muzycznej zostaly nacisniete.

Jak ktos ma namiar na taki program to bardzo bym prosil o mailik.
A moze ktos ma program i bylby taki dobry ??? :)))

Bardzo prosze o odpowiedzi na priva lub laczone. Do przyszlego
poniedzialku mnie nie bedzie wiec newsy sie juz przeczyszcza.

--
       Slawomir Sidor  |  cwaniak_at_kis.p.lodz.pl  |  tel. 601 ALEKSA