Re: problem z HDD :((((((

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 04 May 1998 - 11:23:46 MET DST

> Mam na twardym dysku mase bad sectorow , ktore zrobily mi sie po
> wspanialym
> FAT32 :((((((((((((((( (zmienilem obecnie na FAT16)
> Czy ktos zna oprogramowanie lub wie gdzie jest firma w polsce
zajmujaca
> sie
> naprawieniem tagiego dysku .
> Jest to Seagate 2.1 GB (model jeszcze rozpoznawany przez komputer jako
> Conner).
> Oprogramowanie Seagate i WDCaviar do formatowania LOWFORMAT nie
pomoglo
> zabardzo :((((((((

Sciagnij z WD programik o nazwie wdclear - zeruje dysk poprzez zapisanie
na calej powierzchni dysku zera. Stosuje z powodzeniem do ratowania
dyskow oglupionych przez winde, zarowno Cawiarow jak i Seagatow.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?