Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: Spajk (spajk_at_nettaxi.com)
Data: Mon 04 May 1998 - 10:11:26 MET DST

zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal Zielinski) wymyślił(a):

>Wszystko jest pieknie do momentu, gdy ustawi sie za wysoka czestotliwosc
>i proc nie chce odstartowac - robia sie niezle jaja.

Na moim Chaintechu 5tdm1 bios ustawia sobie wtedy najniższą domyślną
(dla mmx - 133 mhz - nizszych mmx chyba nie ma). Moj procek jest dość
oporny i mogłem go podkręcić ze 166 na 188, ale wtedy grafika zaczyna
mi śmiecić.

spajk_at_nettaxi.com
IRC-Spajk
ICQ-7989359