Re: jaki dysk twardy?

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 20:20:15 MET DST

Michal Zielinski napisał(a) w wiadomości: ...
>problemy
>
>A pamietasz moze dokladny adre/lub informacje tam zawarte ? Padl mi byl
>wlasnie WDC31600.

Spróbuj skontaktować się z producentem telefonicznie. Musisz niestety znać
angielski, ale mojemu qmplowi udało się załatwić gwarancję (tę 3 letnią jaką
daje WD) właśnie w ten sposób, bo "sklepowa" już mu się skończyła. Powinni
mieć nr. na swojej stronie.
Co do informacji tam podawanych, to mówili że mieli problemy z jakością
(yield) i że była wyższa niż normalnie wadliwość tych dysków. Masz 2
wyjścia:
1. Albo poprosić sprzedającego Ci ten dysk żeby załatwił Ci jednak tą 3
letnią gwarancję u WD
2. Samemu dzwonić do WD, jak mówiłem qmpla załatwili pozytywnie.

>Pozdrowienia
>Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Pozdrowienia

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)