Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 20:23:08 MET DST

Dnia 3 May 1998 12:56:13 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) napisał:

>czestotliwosc i proc nie chce odstartowac - robia sie niezle jaja.

>Dokladnie ta sama.
OK. Chaintech rulez, ale w sumie mogliby dac jeszcze jakies AGP, nie?

>Nie mowilbym o mozliwosci zwisu plyty , gdybym go wczesniej nie
>przecwiczyl.
No juz nie przesadzaj. Ja to juz cwiczylem duzo razy, bo probowalem
robic fajne rzeczy ze spora iloscia prockow.
Albo czekasz na 3x reboot po czym dostajesz safe speed i mozesz wejsc
do BIOSu, albo wciskasz od razu RESET i tez wszystkjo dziala. Nie
wiem, co Ty dokladnie zrobiles?
I mowisz, ze nawet reset CMOS jumper nie pomoglo?

BTW. najbardziej mi sie podobalo, jak wzialem procek "ip133" od
kolesia, tylko taki, co "dziwnym trafem" nie chcial nikomu pojsc na
wiecej niz 133. I co? Plyta wykryla mi go jako p90. Nie mowie, ze tak
jest na pewno, ale i tak bylo fajnie :)
A moze ktos mi wytlumaczy, czy w ogole jest mozliwe, zeby plyta
wykryla w jakis sposob, z jakiej szybkosci procesorem ma do czynienia?
Moze w prockach jest to gdzies/jakos np. elektrycznie zapisane?

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/