Cyrix166 i 3DFX - FinalReality_Cyrix166.zip (0/1)

Autor: Tałajczyk Piotr (piotr_ta_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 19:21:45 MET DST


ponieważ w niedługim czasie zamierzam kupić jakiś akcelerator,
skoczyłem więc do kumpla ze swoim CX166+ i testowaliśmy jego wydajność
z 3DFX-em na tych samych komponentach. może komuś się to przyda.
płyta - ABIT VX (ALI)
graf - Virge 3325
pamięci - 32 edo 60 ns
akcelerat - Magic 35ns

PC player Benchmark
-----------------------------
CX166+ - 22.5 fps
IP200MMX>225 - 35 fps

d3d test
-----------------------------
                   fillrate | intersection throuh. | polygon through.
CX166+ 28.8 405 134.5
IP200MMX>225 28 512 512

Quake1 (timedemo demo1 640x480x16)
-----------------------------
CX166+ 24.5 fps
IP200MMX>225 35 fps

Quake2
-----------------------------
zapomniałem komendy (nie mogli do cholery dać czegoś prostrzego do
zapamiętania? ;-) ).
na oko jednak na intelu nie zauważało się skoków. na CX dopiero przy
zmniejszeniu rozdzielczości dało się płynnie grać. na oko w 640x480x16
na CX mogło być coś w granicach 16 fps. kumpel mierzył wydajność na
swojej pentiawce (jak jeszcze pamietał komnendę) i wychodziło mu coś
około 22 fps.

w innych gierkach płynność była zadowalająca (nie widoczne były skoki)
jednak większą szybkość na pentiawce dało się zauważyć. testowane
gierki to MotoRacers, WipeOutII, Formula1 (tutaj przy ustawieniu
ilośći detali na NINJA cyrix wysiadał. na intelu dało się spokojnie
grać).

do tego zapuszczaliśmy jeszcze FinalReality, którego to wyniki
zamieszczam w pliku txt. w niektórych testach Cyrix wychodził 3 razy
słabiej od IP.
najbardziej pogrążył jego wydajność właśnie Quake2 i FinalReality.

                     pozdrowionka...
                              Tałajczyk Piotr
                              email: piotr_ta_at_friko2.onet.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:14:46 MET DST