Re: Jaki jest MAX transfer przez LPT

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 15:43:21 MET DST

roman_at_silesia.pik-net.pl napisał(a) w wiadomości: ...
>=?ISO-8859-2?Q?Andrzej_=A3awa?= wrote:

>Co jest tak ważnego w Twojej odpowidzi, że musisz ją uwiarygadniać PGP?

Czy to znowu do p. Ławy? Ja go filtruję bo jego PGP stanowi czasem 90%
wypowiedzi, często sensownych, ale cóż, jest on niereformowalny pod tym
względem i NIE ROZUMIE że PGP nie zabezpiecza go przed podszywaniem się pod
niego innych osób, bo nikt nie sprawdza jego podpisów, kluczy itp.
wynalazków.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)