No MŁOTEK jakby nie patrzeć, do jasnej ciasnej...

Autor: Wit Witerski (witw_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 03 May 1998 - 10:27:26 MET DST

Andrzej Ława wrote in message <3577d2fa.18972795_at_news.icm.edu.pl>...

CZŁOWIEKU!!!! (do Andrzejka "Ciemnego" Ławy)
OPANUJ SIĘ!!!
ROBISZ TO ZŁOŚLIWIE?!
Popatrz ponownie na swój post. Zacytowany jest w całości.
Oblicz (możesz do tego użyć Kalkulatora for Microsoft Windows) ile linijek
dodałeś śmieci! Wyciągnij z tego wnioski.
Poza tym, dlaczego raz się podpisujesz PGP, a innym razem nie. W takiej
sytuacji, to nie argumentuj tego tak jak to robiłeś wcześniej (że niby wtedy
wiadomo, że to ty napisałeś), bo jest to bzdurą.
Rozumiem, że wg Ciebie cała ogólnoświatowa społeczność internetowa spędza
wolny czas, na sprawdzaniu Twoich pomsyłów. Muszę zrobić Ci taką przykrość i
uświadomić, że niestety NIKT (N jak Natalia, I jak Iwona, K jak Katol i T
jak Tadeusz) nie sprawdza Twoich postów!!!
W sumie, to do teraz napewno naśmieciłeś bardziej, niż pamiętny inteligent
ywruch (słupki, komora wilsona - btw: rodzice mu chyba zabrali modemik za
rachunki, ktoś z naszej listy go odnalazł (2 czteropaki dla niego od każdego
listowicza!) albo poszedł już do szkoły i nie ma czasu na komputer). Bo on
wysyłał kilka wiadomości po 1 linijce, a Ty z uporem maniaka, wciskasz do
każdego postu ich kilka-kilkanaście.

BTW: Netetykieta mówi o podpisie do 4 linijek, a u Ciebie? Jak to się ma? Od
10 w górę + górna linijka (a właściwie dwie, przypominająca, że jest to list

Wit Witerski - witw_at_box43.gnet.pl
Strona o telefonach komórkowych: http://www.kki.net.pl/witw