Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 19:55:11 MET DST

> A niby dlaczego ? Sadzisz ze producenci plyt to takie
> osiolki i nie wzieli tego pod uwage? U mnie w instrukcji
> pisze ze gdy ustawimy zla czestotliwosc i komputer nie
> wystartuje, nalezy go wylaczyc (plyta ATX) i wlaczyc
> wtedy wroci do ustawien domyslnych.
Co jest napisane , to jedno. Co sie dzieje , to drugie.

Na koniec jest jeszcze mozliwosc skasowania zworka (jedyna na plycie)
> ustawien w BIOSie.

A myslisz ze tego nie probowalem? Pomoglo dopiero usuniecie proca i
zastapienie go 233 MMX. A gdybym chial sie pobawic nie iP 75 a iP 200 ?

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?