Re: Word i przypisy

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 18:31:14 MET DST

Milosz Karczmarczyk napisał(a) w wiadomości:
<6id9ja$1vu$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Nie zrozumiałeś. Word tak robi przy przypisach umieszczanych właśnie na
dole
>strony.

Nie, ja zrozumialem ale Ty nie rozumiesz, więc wyjaśnię...

PRZYPISY umieszczane na dole strony tzw. dolne mogą być umieszczane:
1. Pod tekstem czyli pod ostatnim wierszem tesktu na danej stronie
2. Na dole stony czyli przy marginesie

Te na dole strony są przenoszone, te pod tekstem nie są przenoszone na drugą
stronę, więc
się trochę pomylilem w poprzednim poście, ale oba mogą być na dole strony!

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)