Re: Tablica partycji

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_kki.net.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 17:22:04 MET DST

Krzysztof Halasa wrote:

> A z jakiego powodu mialby sie nie wstrzelic? Taka sama geometria dysku,
> takie same liczby, to i takie same partycje.

No tak tylko aby otrzymac partycje 256 M nie wpisujesz w Fdisk'u 256.
A ile ? Metoda prob i bledow. I tu pies pogrzebany. Bo wiem ze mam
partycje 256M a nie wiem co mam wpisac a tu dupa lata bo jeszcze
trzy inne partycje i od cholery dobra na dysku. Ze mi sie to udalo !.

Pozdrawiam
         A.A.
PS Oczywiscie nie byloby problemu gdybym zapamietal to co wpisywalem
   a nie to co chcialem otrzymac. Taki szkolny blad.