Re: Podkrecanie lub rasowanie

Autor: Chudy (ankar_at_rubikon.net.pl)
Data: Sat 02 May 1998 - 07:50:12 MET DST

Irys napisał(a) w wiadomości: ...
>Hmh, zastanawiam sie, czy stworzyl ktos do tego typu dzialan jakas
>dokumentacje.
    <cut>

Wydaje mi się, że na stronie www.tomshardware.com (lub podobnie) jest
dokument "processor overclocking - step-by-step guide" (lub jakoś tak). Nie
czytałem, dlatego nie wiem czy jest coś wart, ale generalnie strona jest
dość dobrze opracowana (pod względem merytorycznym). Mnie osobiście bez
żadnych problemów udało się podkręcić P133 do 150 (wyżej jeszcze nie
próbowałem :-)) przez proste zmienienie częstotliwości taktowania płyty z
66 na 75 MHz. Mnożnik został x2 tak jak był. Od tygodnia chodzi i (odpukać)
nie wywala się częściej niż przed operacją.

Piotr Chudzicki
ankar_at_rubikon.net.pl
ICQ: 11211301