Re: Re: Enter 5/98

Autor: Piotr Kukuła (kukulap_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 21:34:04 MET DST

On 22 Apr 1998 17:05:58 +0200, piotrs_at_tch.com.pl (Piotr Sobczak)
wrote:

Cześć.
>Marek Prokopiuk napisal (-a) :
> A za te czasami
>dzialajace plytki to trzeba zabic firme, ktora im je tloczy ale to dotyczy
>wiekszosci wydawnict.
Nie mogę się z Tobą całkowicie zgodzić, że jakość płyt dotyczy
większości wydawnictw.
Zbieram CD z czasopism od jakiegoś czasu (coś około 100 szt.) i jak na
razie problemy występowały jedynie z płytkami dodawanymi do ENTER'a.
Ale to ta Ich przeglądarka, która jest naprawdę (sorki za wulgaryzm
ale taka jest prawda) do DUPY, i to dość dużej bo o objętości ponad 7
megsów (np. przeglądarka - ta w wersji klasycznej - z CD CHIP'a ok.
800 kilosów), jest temu winna.

        Jeżeli chodzi o transfer z CD ENTER 5/98 to przy moim CDx4 nie
bardzo doskwiera mi wolny transfer :-))).
Natomiast na CDx24 to w porównaniu z innymi CD jest pewna wyczuwalna
róznica, ale jeszcze nie sprawdzałem tego żadnym programem testującym
transfer CD.

Kukuła Piotr
Kraków