Re: Overclocking na plytach bezworkowych

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 17:17:30 MET DST

On 30 Apr 1998 00:56:29 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal
Zielinski) wrote:

>Wszystko jest pieknie do momentu, gdy ustawi sie za wysoka czestotliwosc
>i proc nie chce odstartowac - robia sie niezle jaja.

Tzn jakie, bo nie zauwazylem ? Mialem Abit SM5-A a teraz mam PX5 -
jedynymi "jajami" przy totalnym podkreceniu proca byl albo czarny
ekran, albo automatycznie przestawienie taktowania, mnoznika danego
proca na minimum.
Przy czarnym ekranie resecik, ew. wyl/wl. kompa ponownie i po
problemie :)

A jaka wygoda ! Grzebanie w kompie w celu zmiany napiecia ? NIE !
Grzebanie w kompie w celu zmiany mnoznika ? NIE !, Grzebanie w
zworkach w celu zmiany taktowania ? NIE :)))

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl