Re: Word i przypisy

Autor: Bartłomiej Kosik (B.K.) (bartbk-xxxrated_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 01:57:57 MET DST

Harry napisał(a) w wiadomości: <6ia3d3$hv8$1_at_helios.man.lublin.pl>...
>Milosz Karczmarczyk napisał(a) w wiadomości:
><6i83es$i28$3_at_helios.man.lublin.pl>...
>chyba

>Ja wstawialem podzial strony w odpowiednim miejscu, ale przy dluuuugich
>dokumentach to byla b. meczoaca robota :-(

No to wykonałeś kawał dobrej, nikomu niepotrzebnej roboty czyli wyważyłeś
otwarte drzwi :-))))

So....
Po pierwsze:
To że Word przenosi jest celowe i zgodne z wszelkimi konwencjami (i ta dluga
kreska też).
Po drugie:
Można oczywiście go zmusić żeby tego nie robił....

Jak? Może nie tak jak Misiek... (chociaż też działa...)
Menu Wstaw -> Przypis...
i wyświetla się takie sliczne okienko...
W tym okienku Opcje i zmienić w tychże Opcjach NA
Umieść: Dół strony zamiast Pod tekstem.

--
====== Przy odpowiedzi usuń xxx-rated z mojego adresu =======
Bart (B.K.)