Re: USR, ZOLTRIX i inne..

Autor: Grzegorz Szlazak (monter2_at_kki.net.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 14:53:28 MET DST

On Sat, 25 Apr 1998 12:34:01 -0700, Janusz Zurawski
<jzurawski_at_csi.com> wrote:

>Zamierzam kupic nowy modem. Najnowszy K56 Flexmodem Zoltrix kosztuje
>obecnie w Kanadzie $89 i jest upgradable doV.90. Nie rozumiem dlaczego
>USR sa ok 2 razy drozsze. W koncu modem to nie samochod. Co
>polecilibyscie mi. Wydaje mi sie ze zakup Zoltrixa bylby lepszy. A co na
>temat innych modemo-Acer, Motorola??
Zoltrix 56 kflex to KIŁA!!!!!
Problemy zaczynają się przy instalacji,jeśli uda się nawet sprawić by
w95 go zainstalował-zgłosi brak dostępu do portu niby zajęty.To samo w
starym poczciwym dos-ie.(drajwery?).Na 4 sztuki JEDEN był na tyle
sprawny że pozwolił na JEDNO połączenie,i znów ta sama śpiewka port
zajęty.Serwisant był na tyle cierpliwy że sprawdził naprawdę dokładnie
wszystkie kwestionowane modemy a następnie na boku zaproponował
dopłatę do podobnego modemu zooma(niestety bez voica).Na pytanie co
jest przyczyną w/w objawów stwierdził że sklejanie styków przekaźnika.
Posłuchałem dopłaciłem do Zooma.Nie przyszło mi to łatwo,miałem
zoltrixa 33kpbs i zero problemów przez około 1,5 roku,za małe
pieniądze.
Pierwsze wrażenia po zainstalowaniu zooma cholerycznie drogi:-((
ALE WART KAŻDEGO CIĘŻKO ZAPRACOWANEGO GROSZA.