Re: zlamac haslo na net 0800...?

Autor: ALGI (algi_at_kki.net.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 14:53:26 MET DST

Dnia 29 Apr 1998 17:18:38 GMT, neco <neco_at_venus.wis.pk.edu.pl>
napisał(a):

[ciach]
>Nie potrzebujesz niczego sciagac!
>Mozesz wybadac haslo przy pomocy standardowej
>komendy windozy.
>Uruchamiasz programik (ale w okienku) c:/windows/route.exe.
>Okienko powinno zniknac ale jak nie zniknie tez sie nic
>nie stanie.
[ciach]

Nie wiem czy to działa ale u kumpla kumpla po tym jako dostał się do
takiego numeru, pojawiła się policja + kilku panów z tej firmy i
musiał i tak za wszystko zabulić+kara (dobrze że mu jeszcze przy
okazji nie sprawdzili softu, hi, hi ale by się wybulił)

Ktoś powie że to przecież 0800 ale tego numeru nie drukuje się ot tak
w prasie i nie podaje się logina i passworda na tacy
To są zazwyczaj numery dotępowe dla pracowników tych firm
ALGI
algi_at_kki.net.pl
UIN:11215615
In the future everybody will shine...