Odswiezanie ekranu

Autor: mUmIn (artiisof_at_polbox.com)
Data: Fri 01 May 1998 - 00:37:38 MET DST

Co zrobic by w dosie zmienic odswiezanie ?
Sciagnalem pliki z Inetu, dzieki ktorym moge zmienic
odswiezanie tylko w najbardziej popularnych rozdzielczosciach.
No i wchodze do np. Quake'a a tam mi obraz lata. Co robic ?

Podobna sytuacje mam w Windows. Normalnie ustawiona mam
rozdzielczosc 800x600 przy odswiezaniu 90hz. Gdy jednak
odpalam jakis program czy gre, ktora zmienia rozdzielczosc
znow widze migotanie obrazu (60Hz).

Jesli ktos wie jak mi pomoc, lub gdzie mozna sciagnac pliki do
karty TSENG6000 (ale nie www.jaton.com), czy tez jakis program
kontrolujacy odswiezanie - bylbym wdzieczny.