Re: Karta dzwiekowa ESS 688

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 00:12:00 MET DST

>Miałem ten problem
>Nie szukaj driverów, tylko w Panel sterowania/system/menażer urządzeń zmień
>domyslną konfigurację 0 na konfigurację nr 1. U mnie działa w 100 %.
Chyba tak.
Jeśli nie - skasuj z "menedżera urządzeń" wszystkie drivery i pozwól Windows wykryć
kartę. Upewnij się, że nie masz konfliktów sprzętowych (bezpiecznie będzie ustawić
IRQ 5 lub 7, Adres 220, DMA 1).
Windows "zna" ten chipset.

-
Jarek Andrzejewski
* nie odpowiadam na anonimowe listy prywatne *