Re: Drivery do kontrolera SCSI

Autor: Tytus Witkowski (tytan10_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 01 May 1998 - 00:13:46 MET DST

Michal Zielinski napisał(a) w wiadomoœci: ...

>A po co Ci one ? Zreszta NCR wypowiedzial sie juz na ten temat - nie
>bedzie strownikow do W95.

Pytanie "po co ci one" jest poprostu super. _Po co_ piszesz jak nie mozesz
pomoc?
A tak przy okazji ten kontroler dzialal przez dwa lata pod win95. NIestety
musialem komus zainstalowac system ponownie no i teraz szukam sterownikow.
A skad te rewelacje na temat NCR'a. Ja mam u siebie kontroler scsi wlasnie
tej firmy razem z driverami pod NT i 95.
Pozdrawiam

T.Witkowski