Odp: Odp: Odp: Podkrecanie lub rasowanie

Autor: Dariusz Owczarek (dariusz.o_at_konto.infocentrum.com)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 22:04:43 MET DST

>Dobra znalazlem jumpery 2x2 Ratio i External, w zasadzie ten kawalek
>chleba juz rozumiem. Tylko przy 166 zaczol windows wywalac, nie dziwie
>sie, poniewaz mam na procesorze tylko jakis radiator koloru zlotego.
Od razu czy po pewnym czasie ?
>Czy użycie wyentylatora w jakis sposub poprawi odbior komputera? Moze
jakas
>kombinacja radiatora i wentylatora i czegokolwiek?

Jeśli nie od razu się burzy to wentylatorek zdecydowanie może pomóc bo
wyraźnie się grzeje za mocno.
Wentylatorek im większy i szybszy tym lepiej powinien sprawę zdecydowanie
załatwić - bez niego nawet nie próbuj bo szkoda nerwów.
Najlepiej byłoby zrobić chłodzenie wodne ,ale jeszcze nie mam pomysłu jak
:-)))))))
--------
Zdrówka życzę.>>>>>>Dariusz Owczarek
== dariusz.o_at_konto.infocentrum.com ==
     ==== dariuszo_at_friko.onet.pl ====