Re: Jaka płyta do P2 ?

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 21:51:37 MET DST

Dnia Thu, 30 Apr 1998 15:46:34 GMT, lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz
Bajoński) napisał:

>Cześć !
>Kumpel chce kupić P2 a ja mam mu doradzać ;)
>Polećcie jaką płytę najlepiej kupić, tak żeby miała 4 gniazda na DIMMy
>i cacheowała >64 MB, docelowo ma w niej być 4x32 MB :)
Abit BX6: magistrala do 133MHz, bezzworkowa - SoftMenu II umożliwia
zmianę nie tylko magistrali i mnożnika, ale i napięcia (krok 0.05V)

>Czy wszystkie płyty pod P2 cachują >64 MB ???
Nie jestem pewien, ale BX-y to już chyba tak, no bo bez przesady - to
niby jest profesjonalna płyta.

>Acha, i żeby takie 233 poszło przynajmniej na 266 (3.5x75)
To nie od płyty zależy, ale pewnie pójdzie na 290 :)
Jak kupisz dobre pamięci, to można by też spróbować 100x3...

>No i oczywiście żeby AGP chodziło na 2x.
>Jaką kartę graficzną byście polecali do wizualizacji 3D ?
>Myslałem o czymś na Rivie, ale może jest lepsze rozwiązanie ?
Proponuję G100 8MB AGP do 2D ($99) + Voodoo2 ($229). To jest
rozwiązanie lepsze. A rozwiązanie tańsze to sama Riva.

>Jak w czymś takim wygląda np Permedia2 ?
Do 3DS OK; do Quake'a - omijaj z daleka (bwh .plan: poor performance,
no colored lightning)
>Jakiego producenta karty graficznej wybrać ?
>Myślałem o Asusie na Rivie, ale może są lepsze rozwiązania ?
Wybierz tego, kto Ci da TV in/out.

>Czy ona wytrzymuje 75 MHz na szynie ?
A która w dzisiejszych czasach nie wytrzymuje? (IMHO)

Cześć...

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/