Re: Cyrix 233MX?

Autor: Star Rider (starider_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 20:24:21 MET DST

Ano chyba wiem mam TX iten sam problem. Rozwiązanie jest proste. Trzeba
zwiększyć napięcie bo TX jest na 66MHz i tylko teoretycznie pracuje do 83
MHz. U mnie po zmianie napięcia na 3,2V pracuje bez problemu. Ale pokazała
się nowa płyta pod Socet 7 Asusa z chipsetem SiS pracująca do 100MHz. Opis w
ostatnim PCkurierze.
<6e78dt$vfj$1_at_gryzmak.lodz.pdi.net>...