Jaka płyta do P2 ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 17:46:34 MET DST

Cześć !
Kumpel chce kupić P2 a ja mam mu doradzać ;)
Polećcie jaką płytę najlepiej kupić, tak żeby miała 4 gniazda na DIMMy
i cacheowała >64 MB, docelowo ma w niej być 4x32 MB :)
Czy wszystkie płyty pod P2 cachują >64 MB ???
Acha, i żeby takie 233 poszło przynajmniej na 266 (3.5x75)
No i oczywiście żeby AGP chodziło na 2x.
Jaką kartę graficzną byście polecali do wizualizacji 3D ?
Myslałem o czymś na Rivie, ale może jest lepsze rozwiązanie ?
Jak w czymś takim wygląda np Permedia2 ?
Jakiego producenta karty graficznej wybrać ?
Myślałem o Asusie na Rivie, ale może są lepsze rozwiązania ?
Czy ona wytrzymuje 75 MHz na szynie ?
To byłoby chyba na tyle, dzięki z góry za owocną dyskusję :)

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...