Re: nvidiaRIVA 128 + voodoo2

Autor: Jacek Fiok (jfiok_at_kki.net.pl)
Data: Thu 30 Apr 1998 - 15:40:51 MET DST

Dnia Wed, 29 Apr 1998 19:36:27 GMT, grzegorz_at_webmedia.pl (Grzegorz
Sterniczuk) napisał:

>On Wed, 29 Apr 1998 13:08:47 GMT, jfiok_at_kki.net.pl (Jacek Fiok) wrote:
[patrz nizej]
>Eee ściemniasz karta "Winmax RIVA 128 AGP" spis funkcji 3D:
>
>Texture bi-linear filtering - napisałeś, że nie ma !
>Texture tri-linear mip-mapping - napisałeś, że nie ma. Owszem ale na V1 !
>Texture mip-mapping - napisałeś, że nie ma ! [itd...]

Jeżeli to było do mnie, to przyjrzyj się mojemu postowi jeszcze raz...
zresztą pozwolę sobie się zacytować:

Czy ja tu napisałem, czego Riva _nie ma_? Napisałem tylko, że w tej
chwili nie pamiętam, czy ma trilinear... a tak BTW. to następne moje
zdanie miało w oryginale być do Grzesia Szyszl-[tu wstawic jakis
znaczek]-o, ale teraz to i do Ciebie pasuje, a nawet imię się zgadza
:)

"Mam wrazenie Grzesiu, ze nie bardzo wiesz, o czym piszesz ;)"

Pozdrowienia,

Jacek Fiok, Warszawa
e-mail: jfiok_at_kki.net.pl, jfiok_at_vlo.waw.pdi.net
Poprawianie Win95 i inne formy rozrywki:
http://vlo.waw.pdi.net/~jfiok/